Odmontowanie pendrve'a w KDE

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 14 Wrz 2008, 17:04:43 CEST

Dnia niedziela 14 września 2008, Kamil Dziedzic napisał:
> Czyli IMO warto dopisać się do grupy disk aby kiedyś w przyszłości nie mieć
> problemów z jakimś sprzętem... no i zniknie error;)

Zaraz, zaraz... Dyski mają tryb 660, więc dopisanie do grupy disk daje niczym
nieograniczone prawo do zapisywania na jakikolwiek dysk w jakikolwiek sposób.
To może prościej będzie od razu pracować z roota? Wyjdzie na to samo - co mi
dają konta, hasła, uprawnienia i inne takie, skoro najdebilniejszy exploit do
Firefoxa (do FF chyba też są, nie?) może zrobić dd if=/dev/zero of=/dev/hda i
wyczyści cały dysk? Tak się Windowsa 95 załatwiało...

MUSI być na to jakiś lepszy sposób, bo ten jest niedorzeczny. Hal nie potrafi
wykonać wszystkich potrzebnych operacji samodzielnie? Jeśli nie, albo coś mu
w trakcie tego nie wychodzi, to trzeba sprawdzić dlaczego i poprawić, a nie
negować sens absolutnie wszystkich zabezpieczeń systemu.

Pozdrawiam,
--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl