Odp: Sprzęt do PLD

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 14:09:14 CEST

Dnia 1-09-2008 o godz. 14:59 Sylwester Gruszka napisał(a):
> chcę kupić płytę główną ze zintegrowaną grafiką, zainteresowałem się tą:
> http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=GIGA+GA-MA78G-DS3H
> tylko nie wiem czy nie będzie problemów z:
>  - grafiką ATI (xgl, compizy itp)

Moja podobna ma nVidie - i nic innego nie kupuję, nVidia, przynajmniej
działa.  Net na sterze forcedeath też biega.  Mam jeden komp z ATI i
desktop działa ale compiz to są same _d_efekty a nie efekty.

>  - dźwiękiem, czy będzie sterownik
ACL889 u mnie działa: modprobe conf:

---------
alias sound-slot-0 unknown

remove snd_hda_intel /sbin/modprobe --first-time -r --ignore-remove
snd_hda_intel

install snd_hda_intel /sbin/modprobe --first-time --ignore-install
snd_hda_intel
-------------------

Ale mam problem ze skype - nie chce zbierać mi mikrofonu.

>  - złączem HDMI - czy to bezproblemowo działa pod linuksem? :P
Nie wiem.

Pamiętaj - teraz jest konkurencja - więc się od razu zapytaj sprzedawcy
czy działa Linuks -i jeśli okaże się że nie to czy będziesz mógł
wymienić płytę na inną - jak nie to idź do innego sklepu.

Mieszko

Kaczyński w mini!!!
hahaha
Zobacz: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwiadomosci.wp.pl%2Fkartka.html&sid=485