Prosba o pomoc...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 19:06:11 CEST

Dnia poniedziałek, 15 września 2008, Miesiu napisał:

> PIsz na listę - też jestem chętny czy idzie od ręki czy też trzeba coś
> się nakombinować
>
> Mieszko

Nie ślij tyle listów naraz.
Trochę zminiejsz ilość tego w DW. Najlepiej do zera.
A co do tematu głównego to co ma nie iść od ręki?...
Działa i tyle.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Kiedy zastanawiamy się nad swoim życiem, to właściwie sam fakt, że żyjemy,
powinien nas najbardziej zadziwić. (Reinhold Schneider)