Po instalacji apache-mod_php w wersji 5.2.6-6 nie dziala usluga

Piotr Maciej Kabata kabasny w gmail.com
Wto, 23 Wrz 2008, 16:53:46 CEST

Dnia 2008-09-17, śro o godzinie 13:01 +0200, Krystian Tyczyński pisze:

> service httpd status
> httpd.prefork is stopped
> Bus error
>
> a jak odinstaluje apache-mod_php to sie odpala...

A nie aktualizowałeś ostatnio php-cli ? u mnie ostatnio też to
spowodowało problemy. Ale to TH, więc nie do końca taka sama sytuacja.
Ale ostatnio znowu zadziałało po którymś upgrade

pozdrawiam
kabasny