notebook hp i brak dzwieku

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 24 Wrz 2008, 07:12:05 CEST

Dnia 2008-09-23, wto o godzinie 23:35 +0200, Daniel Dawid Majewski
pisze:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Krystian Tomczyk i powiedziała :
> Można żyć bez OSS, alsa potrafi to emulować...

Zawsze myślałem, że właśnie do tego jest alsa-oss...
<cytat>
Summary     : Advanced Linux Sound Architecture - biblioteka i skrypt
kompatybilności z OSS
Description :
Ten pakiet zawiera bibliotekę kompatybilności ALSA -> OSS oraz prosty
wrapper który ułatwia jej użycie, po prostu ustawiając odpowiednie
LD_PRELOAD i uruchamiając polecenie.
</cytat>
Mam wrażenie, że kiedyś bez tego nie miałem dźwieku w FF (a może to był
jakiś plugin do filmów w FF?) ale to było dawno i teraz zawsze alsa-oss
mam, a nie chce mi się odinstalowywać żeby sprawdzić czy dalej wszystko
będzie grało.
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl