uszkodzona partycja xfs

sylwek gruszex w gmail.com
Śro, 24 Wrz 2008, 10:17:36 CEST

Witam,

pewnego razu siedzę sobie na kompie a tu nagle ni z gruszki ni z pietruszki
komp się zresetował. Po resecie nie daje się włączyć Th, po
kilku/nastu/dziesięciu komunikatach kernela pojawia się jakaś "macierz" liczb
i koniec.
Próba sprawdzenia co jest grane za pomocą sysrescuecd skończyła się na
niemożliwości zamontowania tej partycji i dziwnym zachowaniu mount'a. Wysypuje
się podobnie jak to wyglądało podczas startu systemu, nawet jeszcze gorzej,
więcej krzaków, liczb itp. Ewentualnie czasem (zazwyczaj po pierwszej
wysypującej próbie) nic się nie dzieje jak ja chcę montować (tzn mount się
zawiersza, nie kończy działania).

Przedstawiam fotki bo mount kończył swoją pracę nie zapisując wyników do pliku
mimo że mu kazałem :/
http://img397.imageshack.us/my.php?image=dsc01043ko6.jpg
http://img179.imageshack.us/my.php?image=dsc01044yj4.jpg
http://img158.imageshack.us/my.php?image=dsc01045sr3.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=dsc01047js4.jpg

Teraz siedzę na Suse, xfs_chceck nie pomaga bo też sie wiesza :/

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka