martwe tty

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 25 Wrz 2008, 11:01:54 CEST

Dnia czwartek, 25 września 2008, Wieslaw Kierbedz napisał:
> Wieslaw Kierbedz nagli:
>
> To znaczy.
> To normalne?
> Tak ma być?

Jak ci się to objawia? U mnie na Th jest normalnie. Natomiast na Ac na
starym kompie mam tak, że jak kdm się za szybko startuje (zanim odpalą się
mingetty) to szlag mi trafia drugą konsolę tekstową (i jeśli na nią się
przełączę to też całą resztę - klawiatura przestaje działać). Jest to
efektem wyścigu - X-y odpalają się na tty1 i w tym samym czasie mingetty
też, potem się kłócą o klawiaturę i się kaszani wszystko.