martwe tty

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 25 Wrz 2008, 12:20:23 CEST

Dnia 2008-09-25, czw o godzinie 11:18 +0200, Wieslaw Kierbedz pisze:
> Łukasz Maśko nagli:

> startx też mi blokuje tty. Myślisz, że to też z powodu mouse-driver vs. gpm?
Ja mam gpm i wszystkie tty działąją normalnie. System wstaje do poziomu
3, potem jak się loguję na tty1 to z ~./bash_profile uruchamia gnome
(startx i .xinitrc) i spokojnie mogę się przełączać za pomocą ctr+alt+Fx
i nie pytaj jak to zrobiłem - samo się tak zrobiło po instalacji - u
ciebie zresztą też powinno...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl