notebook hp i brak dzwieku

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 28 Wrz 2008, 00:00:45 CEST

Mieszko Kaczmarczyk:

> Dziwne - suwakami mogę mikrofon przyciszać i wzmacniac - słychać w
> głośnikach, a SKYPE nie zbiera go.

Ani przyciszanie ani wzmacnianie nie ma tu nic do rzeczy  (no ok to drugie
częściowo ma ale skoro nie robi różnicy to na tą chwilę nie ma;)). Poszukaj
jak ustawić capture na mikrofon i "pogłośnić" to. Mikrofon może (a IMO nawet
powinien być) wyciszony (mute).

HINT: alsaplayer, F4, najeżdżamy na mikrofon, spacja (czyli ma być na czerwono
capture), najeżdżamy na capture, spacja (czyli ma być na czerwono capture),
dajemy suwak capture na maksa. Do tego w konfiguracji skype'a wyłączamy
Opcje->Urządzenia dźwiękowe->Pozwól skype automatycznie dostosować poziom
głośności - Dlaczego? Bo IMO skype jest głupi;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic