Jak ustawić stały interfejs wlan po USB ?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 29 Wrz 2008, 21:13:23 CEST

On Monday 29 September 2008 20:25:19 Krystian Tomczyk wrote:

> Nie jestem pewien, czy w jądrach 2.4 nie powinno być SYSFS zamiast
> ATTRS...
> http://pld-linux.org/pl/Docs/UdevFAQ
> http://lighti.elektroda.net/linux-trouble/tworzenie_regul_dla_udev.html

Zawsze możesz zmienić ręcznie nazwę interfejsu, powiedzmy:

ip li set name wlan dev eth0

Ale skoro już mamy taki off-topic, to się podłącze z moim pytaniem:
Dlaczego jeżeli zmienię powyższą metodą nazwę interfejsu, to na tym
interfejsie przestaje działać ipv6? Mam taki sam objaw na debianie i PLD.
Jest to o tyle irytujące, że przez to ipv6 nie działa na hoście Xena. Co
ciekawe to nie przeszkadza w dostarczaniu pakietów ipv6 spoza fizycznej
maszyny do gości Xena.

--
Paweł