apache, .htaccess i zmienne PHP-a - problem

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Śro, 1 Kwi 2009, 17:37:51 CEST

On Tue, 31 Mar 2009 17:50:27 +0200, Arkadiusz Rdest <weed w punkt.pl> wrote:

> ja mam tak jak wkleilem. w definicji VirtualHosta. i dziala.
>
> do PHP uzywasz mod_php czy mod_fastcgi?

poldek zwrócił mi że mam zainstalowane:
apache-mod_php-5.2.9-1.i686
apache-mod_cgi-2.2.11-5.i686
apache-mod_fcgid-1.03-3.i686

teraz zapewne wychodzi że mam coś źle, że mam wszystkie trzy
zainstalowane?

> jak sprawdzasz ustawienie register_globals?
> przez phpinfo(); ?

tak, przez phpinfo(); (źle?) które podaje że mam zmienne globalne Off.

Darek