PLD inside czyli kupno nowego laptopa

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 7 Kwi 2009, 12:55:58 CEST

Witaj,

Mam tego XPSa w wersji z nvidią - i zdecydowanie polecam ;)
Ja co prawda jestem zbyt leniwy by stawiać linuxa na laptopie i ograniczyłem
się do zaorania zVisty i instalacji XP (masakra, wszystko przyspieszyło jak
diabli) - ale odpalałem rescueCD i generalnie chyba wszystko (albo prawie
wszystko) było rozpoznane.

Jeśli chcesz zaproponować jakieś testy (co odpalić spod RCD) to napisz,
wystartuję i zrobię ;)

Zdecydowanie polecam nvidię - z definicji pod linuxem będzie mniej
problemów. Owszem, nvidia wypuściła jakąś felerną partię chipów (dość dużą)
- ale w moim egzemplarzu specjalnie potestowałem nawet 3Dmarkiem (wydajność
zabójcza, niestety hałas wiatraczka przy maksymalnej wydajności grafiki też
niemały) i nic złego się nie działo. Poza tym Dell ma REWELACYJNĄ obsługę
klienta - jak ktoś się zetknął kiedykolwiek z serwisem HP, IBM lub Sony to
po obsłużeniu przez Della będzie w głębokim szoku ;) Tak więc jeśli nawet
będziesz miał pecha i trafisz na zepsutą nvidię to Ci od razu wymienią.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944

--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944