openoffice.org 3 i kde4 i TH

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Śro, 15 Kwi 2009, 14:31:44 CEST

W dniu 8 kwietnia 2009 13:31 użytkownik Sylwester Gruszka
<gruszex w gmail.com> napisał:
> Poddałem się i chciałem sobie zbudować z openoffice.org3.spec ale po mozolnym
> pobieraniu wieeeelu megabajtów w końcu okazało się, że brakuje jakichś plików
> na ftp :/
> Czy ktoś budował z openoffice.org3.spec w ostatnim czasie?
> Hilfe!

Mogę zaproponować testowe buildy (i686 i x86_64), wprawdzie nie z
openoffice.org3.spec, a z openoffice.org.spec, no i brak w nich
-libs-kde:

http://carme.pld-linux.org/~megabajt/RPMS/openoffice.org/

ale jak ktoś pilnie w potrzebie to mu wystarczy :-)

--
Marcin Banasiak