wyłączanie komputera z kde4 z wieloma zalogowanymi użytkownikami

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pon, 20 Kwi 2009, 13:43:22 CEST

Witam,

mam problem z moim kde4: kiedy oprócz mnie zalogowany jest jeszcze inny
użytkownik, komputer nie wyłącza się a jedynie wyłącza się moja sesja kde.
Widzę wtedy ekran pierwszego terminala (ten z "uruchamianie czegośtam.......
[zrobione]) i nic się nie dzieje.
Jedyne co mogę wtedy zrobić to przełączyć się na pulpit pozostałego
zalogowanego użytkownika i tam dopiero wyłączyć kompa. Ewentualnie zalogować
się w trybie tekstowym i shutdown -h.

W kde3 wyskakiwał komunikat o zalogowanych użytkownikach i mogłem kliknąć "ok"
i komp mi się wyłaczał.

Można coś z tym zrobić?

--
pozdrawiam,