Problem z kompilacją modułu

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Wto, 21 Kwi 2009, 18:50:29 CEST

Dnia wtorek 21 kwietnia 2009, wscislowski napisał:
> Witam!
> Próbuję na podstawie http://www.hanckmann.net/?q=node/28 skompilować
> sterownik do ekranu dotykowego ELO
>

> Źródła pobrałem od producenta
> http://www.elotouch.com/Support/Downloads/dnldlicense.asp?file=Unified_Seri
>al_Driver_v3.2.tar.gz
>
> No i pod PLD AC nie wychodzi :(
>
> Wyjście standardowe i wyjscie błędów z make są tu:
> (http://www.ramiko.pl/elo/)
> rpm  -qa | grep kernel :
>
> kernel-2.6.16.62-1
> kernel-headers-2.6.16.62-1
> kernel-drm-2.6.16.62-1
> [...]

Kernel PLD najwyraźniej nie jest przystosowany do normalnego budowania pod
niego modułów out-of-tree.

W Th działa coś takiego, na podstawie /usr/lib/rpm/macros.build, makro
build_kernel_modules:

install -d o/include/linux o/arch/powerpc/lib
ln -sf /usr/src/linux/include/linux/autoconf-dist.h o/include/linux/autoconf.h
ln -sf /usr/src/linux/Module.symvers-dist o/Module.symvers
ln -sf /usr/src/linux/config-dist o/.config
make SYSSRC=/usr/include/linux/ SYSOUT=$PWD/o O=$PWD/o prepare scripts
make SYSSRC=/usr/include/linux/ SYSOUT=$PWD/o O=$PWD/o modules M=$PWD

Pod Ac będzie pewnie troszkę inaczej (up/smp chociażby), zerknij do tego pliku
z makrami i sprawdź.

W sumie dobrze by było, gdyby istniał jakiś wrapper automatyzujący to - i być
może istnieje, a ja o tym nie wiem, mile widziane potwierdzenie.

Pozdrawiam,
--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl