Problem z kompilacją modułu

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Wto, 21 Kwi 2009, 21:03:51 CEST

Dnia wtorek 21 kwietnia 2009, wscislowski napisał:

> Co to jest to "o" na początku ścieżki powyżej ?
> Zastąpić to przez: /usr/src/linux/include/linux ?
> Takiego formatu scieżki jeszcze nie spotkałem :(

To jest po prostu katalog "o", od "out", który zostanie utworzony w aktualnym
katalogu. Tymczasówka przygotowywana właśnie po to, żeby nie robić nic
w /usr/src/linux - szczególnie, że budowanie czegokolwiek powinno się robić z
usera, który nawet nie ma jak tam grzebać. Równie dobrze możesz ten katalog
nazwać "dupajasiopierdzistasio" i odpowiednio dostosować SYSOUT i O, ale "o"
jest krótkie i wygodne.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl