cisza?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Nie, 2 Sie 2009, 19:25:28 CEST

Dariusz Laskowski wrote:

> Tak.

> Widać chyba niewystarczająco dobrze skoro wolisz Windows?

nie widze zwiazaku. dla mnie linux jest systemem stricte serwerowym i
nawet nie myslalem nigdy zeby uzywac go na desktopie. czy to cos
zmienia? czy przez to jestem gorszym administratorem?
nie wydaje mi sie, bo zmaiast tracic czas na "walke" z X'ami poswiecam
go na konfiguracje bardziej krytycznych i potrzebnych mi uslug.

gdyby developerzy zarzucili niepotrzebne do niczego gui i skupili sie na
developerce kernela i uslug, to to mysle ze bylo by o niebo lepiej w tym
temacie.

> Ale cóż, takie czasy: w zastraszającym tempie przybywa
> adminów, którzy bez myszki czują się jak bez ręki...

ah. przepraszam.

tego posta specjalanie napisalem poslugujac sie tylko skrotami
klawiaturowymi. :)

--
  -[ Arkadiusz Rdest  | net and sys admin ]-
  -[ Learn the facts and make up your own ]-