cisza?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Wto, 4 Sie 2009, 20:55:01 CEST

WK wrote:
> Wiadomość od Witold Firlej:

To działa nawet pod zwykłym cmd.exe
Tylko trzeba sobie włączyć.

Panowie. Przecież to wszytko jest. Tylko nie instaluje sie defaultowo z
systemem. Wystarczy użyc wyszukiwarki i naprawdę jest masa freewarowego
softu o takich możliwościach.

> Ale ogóry Panowie sadzicie.
> To już niech będzie cicho.

Widać odgórną potrzebe FlameWar'a :)

PS.
Każdy używa na desktopie tego co lubi. Ja osobiście nie widze linuksa na
desktopie, natomiast większość serwerów usługowych mam na PLD, ale są
też rzeczy które trzeba produkcyjnie odpalać na windowsach i tyle.

Poza tym w pracy używam masę softu, który działą tylko pod Win,
sztandarowym przykładem niech będzie VMware Infrastucture Client, a to
jest w praktycznie codziennym użytku bo 80% infrastruktury to ESX'y.

--
  -[ Arkadiusz Rdest  | net and sys admin ]-
  -[ Learn the facts and make up your own ]-