wieszanie sie KDE/plasma

Tomasz Hanke h.tomek w gmail.com
Wto, 4 Sie 2009, 23:36:22 CEST

Witam
Panowie mam problem z KDE4 na laptopie, męcze to już kilka dni i nic.
Zainstalowałem metapackage-kde4 z Th i stery nvidii-180.51. (GeForce
Go 7400)
Za cholere nie mogę tego stabilnie zainstalować, KDE4 przy zwykłym
użytkowaniu wiesza cały system, po prostu wszystko nagle staje i nic
nie mogę zrobić, jedynie twardy reset...
Na sterownikach *-nv- chodzi ale nie można skorzystać z bajeranckich
efektów OpenGL. Gdy zmienię w System Settings -> Desktop -> Advanced
->Compositing type z OpenGL na XRender to efekty sie wlaczaja ale
działa to lipnie korzystając jedynie z możliwości procesora. Tak więc
powrót na sterowniki nvidia...i zwiecha po chwili. Czy jest jakaś
niekompatybilność z tą kartą grafiki czy kde4 jest nie do końca
stabilne jeszcze jeśli powoduje u mnie takie zwiechy?
pozdrowiernia i dzieki jeśli ktoś ma jakieś pomysły.
--
Tomasz Hanke