Ruby on Rails

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Śro, 5 Sie 2009, 16:26:53 CEST

Dnia środa 05 sierpień 2009 o 16:16:04 xyz napisał(a):
> Dziękuje za odpowiedź. W Ti jest paczka ruby-mongrel. A jakie paczki
> trzeba za instalować
> zęby MySql działał z RoR? I trzeba coś RoR powiedzieć ze ma używać MySQL?

Ten pakiet ruby-mongrel mam zainstalowany ale z nim coś nie chciały aplikacje
działać tak więc i tak zainstalowałem mongrela z gema (nadpisał plik
/usr/bin/mongrel_rails)
Ale wracając do twojego pytania żeby RoR działał z mysql musisz zainstalować
przez gem pakiet mysql
gem install mysql
ale chyba trzeba doinstalować najpierw mysql-devel z repozytoriów pld
później już tylko
rails nazwa_projektu -d mysql
Domyślnie projekt jest budowany z obsługą sqlite3, tak naprawdę jak projekt
zbudowany z -d mysql od projektu zbudowanego bez tej opcji różni się plikiem
konfiguracyjnym config/database.yml który trzeba wyedytować i ustawić dane do
mysql

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838