Dziwny problem z ReiserFS

Paweł Muszynski pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 7 Sie 2009, 11:44:26 CEST

Witam.
Mam problem - mam partycję 352 GB. Do tej pory była w RAID1, na tym
reiserfs.
Teraz postanowiłem zmienić ją na normalną, nie-RAID, więc ją
odmontowałem, zatrzymałem RAID (mdadm -S), zmieniłem typ partycji na 83,
zresetowałem serwer dla pewności i próbuję ją podmontować (ręcznie -
wywaliłem na razie z /etc/fstab).
No i mount zaczyna używać 90% mocy procesora i wisi - a partycja się nie
montuje.
Ponieważ dane mam na drugim dyku, to ją sformatowałem do Reiserfs - to
samo - 15 minut i nie zamontowana (mimo, że pusta).
Sformatowałem do Reiser4 - to samo - nie można zamontować.

Sformatowałem do XFS - po 1 sekundzie zamontowane.

reiserfsck --check nic nie znajduje.

Jakieś pomysły, co może być przyczyną?

--
Paweł Muszyński