cisza?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 7 Sie 2009, 11:45:09 CEST

On Thu, 6 Aug 2009, Bartosz Taudul wrote:

> Linki daj, a nie takie pitu-pitu. W wyszukiwarce dużo gówna, nie wiadomo
> co się nadaje do używania.

To co microsoft udostępnia na swojej stronie to atrapa, ukrywająca okna.
Obciąża system, wykłada się przy zawieszonych aplikacjach itd. - generalnie
nadaje się do użytku gdy ktoś się ogranicza do notatnika i pasjansa, przy
bardziej aktywnym korzystaniu zawodzi na całej linii. Jakiś czas używałem
pod XP i zrezygnowałem - szkoda nerwów :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944