cisza?

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Sob, 8 Sie 2009, 12:26:14 CEST

08/06/2009 05:17 PM, Pawel Golaszewski wrotek:
> Gdzie?
> Chodzi ci o dodatki z M$, które można sobie ściągnąć?
> To atrapa, próbowałem używać. Przywołanie po minimalizacji jest na
> bierzący pulpit, nie można ograniczyć widoczności w pasku okienem do okien
> z bierzącego pulpitu, itd, itd...

A mi się kiedyś udało dorwać taki, który był używalny. Był fantastyczny
- dobrze robił to co powinien głównie robić, bez żadnych wodotrysków -
przełączał wirtualne pulpity.
Niestety - działał tylko pod Windows 3.1

Adam
--
Adam Skowroński                  * Nie żebym coś sugerował, ale jeżeli w
tytus w oldfield.org.pl            *nazwisku Beckham zmienimy drugą literę