Co zamiast gqview?

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 17 Sie 2009, 06:57:45 CEST

Dnia niedziela 16 sierpień 2009, Michal Kochanowicz napisał:

> Kurcze, ten też się wali :( Mniej niż gqview, ale też się zdarza, że
> zamiast całego obrazka pokaże tylko kilka górnych linii. Czy to może być
> wina libjpeg?? A może X server? Albo sterownik karty?

Próbowałeś odpalać z konsoli i oglądać błędy ? strace ?
Szklana kula niestety w naprawie.

> Zauważyłem jeszcze, że jeśli przed przejściem do następnego zdjęcia
> zaczekam kilka sekund, to wszystki jest OK. Jeśli nie, to pojawia się
> tylko kilka górnych linii.

Używam gwenview, próbowałeś ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl