Wsparcie komercyjne w PLD

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 17 Sie 2009, 14:55:00 CEST

Dnia poniedziałek 17 sierpień 2009, marteen napisał:
> Pytanie czy PLD zapewni stabilna i bezpieczna prace serwerow przez caly
> czas zycia dystrybucji.

Pokaż mi distro, które spełnia ten warunek, a jeszcze dziś pójdę do zarządu i
waląc pięścią w stół zarządam środków na zmianę.

> Osobiscie po paru przypadkach gdzie po zrobionej aktualizacji posypaly mi
> sie macierze softwarowe na serwerach boje sie aktualizowac te serwery na
> ktorych jeszcze mi zostaly PLD.

Jak zwykle rozbiło się o budżet. Gdyby na początku Klient nie skąpił grosza,
miał by kontroler sprzętowy i problemu by nie było :)

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl