Wsparcie komercyjne w PLD

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 17 Sie 2009, 15:21:19 CEST

Witam,

> Czyzbys kupil PLD?? Przeciez jest darmowe

CentOS również, a możesz kupić go ze wsparciem jako RHEL.

> A co ma piernik do wiatraka??
>
> Jedni wola kontrolery sprzetowe inni korzystaja z softraida.
> Jedno i 2 ma dzialac.

Po to m.in. realizujesz RAID sprzętowo, żeby problemów z softem nie było.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl