Wsparcie komercyjne w PLD

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 18 Sie 2009, 12:35:19 CEST

Dnia wtorek, 18 sierpnia 2009, marteen napisał:

> Widze ze uprzejmoscia ta lista nie grzeszy.

No to po jaką cholerę znów tu piszesz,
że to PLD to lepiej nie używać, bo tylko strach i tyle?
Nic innego z Twojej wypowiedzi nie wynika.
Z mojej strony koniec dyskusji.

Pozdrawiam całą _konstruktywną_ PLDową brać.
--
Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Czy się świat wiele zmieni jeśli z młodych gniewnych wyrosną starzy wkurwieni?