php failed to open stream: Too many open files

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 21 Sie 2009, 14:10:41 CEST

Dnia 21-08-2009 o godz. 6:56 Andrzej Mateja napisał(a):

> 'Ileśtam' > 1024 ?
> 'Obejść' limit czy jednak chcesz coś zrobić z PHP (np. zmienić sposób
> [nie]działania skryptów)?

Wszystko jedno - próbowałem nawet wywoływać skrypt przez
   exec("php -f skrypt parametry");
lub
   system("php -f skrypt parametry");
ale
   lsof -p proces | wc -l
ciagle pokazuje, że licznik rośnie i jak dojdzie do 1024 to się wywala.

Nie bardzo chcę zmieniać limit z 1024 na więcej - bo w wielu miejscach
odradzają.

Co mogę mieć źle, że php nie zamyka plików po sobie?

Mieszko

Przerwa w pracy? Zagraj w darmowe gry flashowe WHOSEGAME!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwhosegame.pl&sid=832