php failed to open stream: Too many open files

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Pią, 21 Sie 2009, 21:51:41 CEST

Marcin Kamiński pisze:
> Witam
> Niekoniecznie wina leży po stronie PHPów. Winny może być Apache.
> Jeśli Apache ma wiele wirtualek i do każdej osobne pliki z logami, to
> trzyma je cały czas otwarte. Niestety uruchamiając PHPa przez mod_php do
> dyspozycji zostaje mniej deskryptorów.
> Z tego powodu przy dużej ilości wirtualek lepiej logować do jednego
> pliku i go potem rozdzielać. Lub przejść na fcgi.
>
> Pozdrawiam

Dzięki za poszerzenie :). Niestety szklana kula w naprawie i strzelałem
po zapoznaniu się z tym co odpowiedziały google. Najwięcej takich logów
było przy galerii, gdzie PHP ładował duże obrazki, małe obrazki, opisy i
jeszcze szablony strony. Jednakże Twój trop też może być trafny.
Generalnie Miesiu musi jeszcze coś napisać, o tym jak sobie swoje
podwórko urządził.

Pozdrawiam

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl