Jaka kamera do Skype?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 22 Sie 2009, 20:13:30 CEST

On Fri, Aug 21, 2009 at 11:54:53AM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Czy możecie polecić kamerę do Skype? Chciałbym żeby działała, instalacja
> nie była walką z wiatrakami a jakość obrazu przyzwoita. Jest coś
> takiego? :)
W MSI Wind U100 Plus jest kamera, która działa bez udziwnień. Jakość
obrazu do wideorozmów aż za dobra. Nie testowałem na Skype, ale raczej
nie powinno być problemów. Obecnie nie mam tego netbooka pod ręką, więc nie
poratuję dokładniejszymi informacjami, ale nie powinno być problemu z
wyszukaniem na jakim chipsecie chodzi i znalezieniem jakiegoś urządzenia
samodzielnego na nim opartego.

Pozdrawiam
Beorn

--