Re: Th: curl nie działa z ssl!

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 25 Sie 2009, 10:28:22 CEST

On Tue, 25 Aug 2009, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Zbuduj curla z opensslem zamiast gnutls i tyle.

Problem nie w curlu ale w używaniu go przez php - czy to nie oznacza
konieczności przebudowania wszystkiego ręcznie?
Może spróbuję się nauczyć jak to robić, ale boję się że to będzie się
wiązało z całkowitą rezygnacją z automatycznych update'ów PHP -
i pewnie skończy się inną dystrybucją :(

> Jakich?

O tych dwóch wiem, klient miał problemy z kilkoma firmami ale przy tych
dwóch dyskusja została odroczona na później. Nie bardzo mogę się dowiedzieć,
bo jak poruszę temat to temat znowu stanie się palący ;)

> Eh lenistwo. Podaj jakich jeszcze to dopisze do bugreportu...

Jeśli odpowiedź ma być taka sama jak w przypadku mBanku to naprawdę nie
warto - autor gnutls ma to po prostu gdzieś :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944