pytanie o kontroler sata-raid

Łukasz Jagiełło jagiello.lukasz w gmail.com
Śro, 26 Sie 2009, 00:56:43 CEST

W dniu 25 sierpnia 2009 22:35 użytkownik Pawel Kwiatkowski
<qwiat w o2.pl> napisał:

> Sprawdź czy to przypadkiem nie jest stare SATA1, ja na sil SIL3112 nie
> mogłem odpalić dysku 1TB, mimo że przełączyłem go na SATA1. Lepiej coś
> nowszego.

Upgrade firmware-u pomagał. Tylko trzeba było pozrywać wszystkie
naklejki co by się doszukać jaki rodzaj pamięci się ma i wielkość.

--
Łukasz Jagiełło
lukasz<at>jagiello<dot>org