Re: Samba, ciekawy przypadek

marteen marteen w go2.pl
Nie, 30 Sie 2009, 20:19:50 CEST

>Czyli moje pytanie pozostanie bez podpowiedzi... kiedyś można tu było
>uzyskać satysfakcjonujące rozwiązania, ale widzę że listowicze mają w
>d*
>problemy innych...

>Z tego wynika, że czepianiem się można ukryć swój brak wiedzy...

>PLD używam prawi od początku jego istnienia i do tej pory radziłem
>sobie, ale ten problem jest z typu dziwny (pierwszy raz się z podobnym
>stykam, a mam możecie wierzyć bogate doświadczenie)...

>Niestety Google nie zawsze prawdę Ci powie...

Witaj kolego w klubie.
Ja tez mialem problem z PLD i zostalem wiele razy zignorowany na tej liscie.
Jak mozesz zmien dystrybucje na cos innego... debian, centos...
Ja to zrobilem... zostalo mi tylko jeszcze 2 serwery na starym PLD i powiem szczerze ze warto bylo. To co mialo dzialac dziala bez zarzutu, jak czegos nie wiesz to ludzie z tamtych forow pomoga nawet jak rozwiazanie jest w googlach.

Ktos kiedys powiedzial ze nie ma glupich pytan, tylko sa glupie odpowiedzi.

m.