Samba, ciekawy przypadek

Arkadiusz Chomicki chomar w assat.pl
Nie, 30 Sie 2009, 21:22:14 CEST

Dnia niedziela, 30 sierpnia 2009 o 20:05:35 Bartlomiej Niedziela napisał(a):

> Czyli moje pytanie pozostanie bez podpowiedzi... kiedyś można tu było
> uzyskać satysfakcjonujące rozwiązania, ale widzę że listowicze mają w d*
> problemy innych...
>
> Z tego wynika, że czepianiem się można ukryć swój brak wiedzy...
>
> PLD używam prawi od początku jego istnienia i do tej pory radziłem
> sobie, ale ten problem jest z typu dziwny (pierwszy raz się z podobnym
> stykam, a mam możecie wierzyć bogate doświadczenie)...
>
> Niestety Google nie zawsze prawdę Ci powie...

i nie denerwuj sie.
sam napisales ze przy tej samej konfiguracji w innej sieci problemu nie ma.
tak wiec problem nie jest standardowy, tym bardziej ze i google nic o tym nie
wiedza.

poprostu nikomu z obecnych sie to nie przydazylo,
no i jeszcze wakacje...

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki
Władysławowo

Jak mawiali dziadkowie:
  "Sciąłeś jedno drzewo, posadź dwa,
   by Twoje wnuki miały z czego dom postawić"