Problem z instalacją PLD

Cezary Kaczorowski atk w atk.net.pl
Wto, 1 Gru 2009, 21:03:25 CET

Witam
Chciałem zainstalować PLD na komputerze (dysk i cdrom sata) Ale nie mogę  siedzę nad tym już trzeci wieczór objawy są takie : Prz instalacji z cdrom mam komunikat żenie ma  /dev/scd0 lub zły adres . Przekopiowałem to na dysk tym razem instalator nie znajduje pliku packages.ndir.nd.  Przekonfigurowałem Poldka(PLDRescueCD-2.90) (tak aby brał pakiety z dysku i postępowałem zgodnie z dokumentacją doszedłem do momentu uruchomienia poldka udało mi się zainstalować setup , FHS i drzewo katalogów próba zainstalowania każkego innego pakietu kończy się komunikatem że potrzebuję Sysvinit-2.86.i586. Myślałem że coś źle skopiowałem lecz zaciągnąłem obrazy i486 , 586 , 686  a mam P4 z jedenordzeniowy.
Bardzo proszę o wskazówki gdzie doszukiwać się przyczyn.
Pozdrawiam
Cezary Kaczorowski

Tylko teraz domeny, serwer i Strona WWW za darmo!
Dla Twojej firmy
www.nazwa.pl