Bierz nVidię!!! - było: [ATI czy NVidia?]

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 2 Gru 2009, 21:54:31 CET

Mieszko Kaczmarczyk:

> A to nie jest tak, że na tym wyjściu jest normalnie dźwiek dociągniety z
> karty dźwiękowej, z miksera?

Nie jestem pewien czy Cię do końca rozumiem... nie patrzyłem w bebechy ale wg
mnie jest standardowo czyli dźwiękówka podpięta kablem do karty graficznej.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic