Gimp i wywrotka KDE/Xorga?

Krzysztof riggyk w gmail.com
Sob, 5 Gru 2009, 00:12:30 CET

Witam!

Od dłuższego czasu doświadczam dziwnego zjawiska. Podczas pracy z gimpem, np.
przy zwykłym kopiuj/wklej z jednego obrazka do drugiego lub choćby wysunięciu
prowadnicy w świeżym dokumencie sesja graficzna pada, wygląda jakby padło KDE
lub Xorg się zresetował. Kiedyś podobny "feature" zdarzał mi się sporadycznie
w netbeansie.

Googlałem, znajdywałem wpisy ludzi opisujących podobne problemy, ale jakoś nie
znalazłem rozwiązania. Czy ktoś doświadczył tutaj czegoś podobnego i zdołał
temu jakoś zaradzić? Praca z gimpem w takich warunkach jest zupełnie
niemożliwa.
--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470