Neostrada [OT]

Wto, 8 Gru 2009, 16:27:15 CET

On Tuesday 08 of December 2009, Stacho Pal wrote:

> Jak to dobrze czasem się zapytać. :)
> To jak to prawidłowo zrobić w postfixie?

Moja wersja:

submission inet n       -       n       -       -       smtpd
  -o smtpd_tls_security_level=encrypt
  -o smtpd_sasl_auth_enable=yes
  -o smtpd_client_restrictions=permit_sasl_authenticated,reject

Niałem jeszcze, ale nie wiem czemu to służy:
  -o milter_macro_daemon_name=ORIGINATING

BTW Nie jest to w domyślnym PLDowskim configu postfixa ? Czy też kiedyś sobie
dopisałem i zapomniałem ?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,