OT: Czy ktoś mi pomoże ustawić serwer CVS?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 11 Gru 2009, 12:35:53 CET

Witam,

Wiem że po raz kolejny wracam na grupę z tym tematem, ale niestety nie
bardzo mogę sobie cały czas poradzić :(

Samo odpalenie CVSa jakoś już poszło, i działa. Jakiś czas temu pojawił się
problem ograniczania dostępu dla niektórych użytkowników - i tu już jest
gorzej, bo cvs jest taką skamieliną że nie idzie dojść do tego dlaczego coś
nie działa w tym draństwie :(

Radziłem sobie dotąd metodą trochę dookoła: tworzyłem na serwerze usera w
nowej grupie "cvsusers" i równocześnie projekt w cvsie chownowałem na niego.
Równocześnie usera cvs dodawałem do "cvsusers".

Problemów z tym w cholerę: po pierwsze trzeba ręcznie tworzyć katalogi dla
"ograniczonego" usera, trzeba je chownować i robić g=rwx. To jeszcze by było
OK, gdyby nie to że gdy taki user coś doda do repozytorium to potem trzeba
znowu robić chmod -R g+w na repozytorium, bo inaczej inni (pełnoprawni)
użytkownicy nie mogą sobie nawet pobrać jego pracy nie mówiąc o dodawaniu
czegoś...

Czy ktoś ma pomysł na jakieś działające rozwiązanie? Bo podejrzewam że
choćby cvs na którym stoi całe PLD jest "nieco" inaczej skonfigurowany i
nie trzeba tam tak rzeźbić...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944