Re: OT: Czy ktoś mi pomoże ustawić serwer CVS?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 11 Gru 2009, 12:48:07 CET

On Fri, 11 Dec 2009, Piotr Skwarna wrote:

> [...]
> A jast jakis konkretny powod ze cvs, a nie np inny system pracy grupowej ?

Opór materiału :-/
Raz proponowałem SVNa, developerzy sobie coś poklikali w eclipse i coś nie
działało - nie pamiętam teraz dokładnie czy nie dało się pobrać czy
wystawić, w każdym razie było stanowcze "nie" i została ta skamielina...
Skutkiem było zmarnowanie paru dni na skonfigurowanie SVN.

Niby mógłbym teraz próbować znowu, ale obawiam się że znowu spełznie na
niczym a szkoda marnować kilku dni :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944