Brak litErki 'malE E' na klawiaturzE po przjsciu na KDE4

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 17 Gru 2009, 12:33:11 CET

Z góry przEpraszam za dziwny format listu, alE właśni walczę z KDE4. W końcu
się na nigo przsiadłEm, nawEt szybko poszło (ciEkaw jak długo). AlE - niE
mogę wstukać z klawiatury małEj litrki E (duża jEst), co więcEj, niE wE
wszystkich aplikacjach, bo np. pod yakuakE jEst OK.

Co za cholEra? Ma możE ktoś pomysł, co jEst niE tak?