Brak litErki 'malE E' na klawiaturzE po przjsciu na KDE4

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 17 Gru 2009, 17:48:20 CET

Dnia czwartek, 17 grudnia 2009, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Natomiast jEśli fokus jEst na okniE KDE, np. kmail, to xEv ZUPEŁNIE niE
> rEagujE na wciśnięciE E.

Znalazłem. Celowo nie usuwałem wcześniej konfiguracji starego KDE, a tam, z
jakichś przyczyn których nie pamiętam, miałem skonfigurowany skrót Ctrl+E i
Shift+Ctrl+E. Wywaliłem te skróty i teraz jest OK.