[TH.x86_64] Adobe Air

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 17 Gru 2009, 23:12:32 CET

> Ja korzystam z balsamiq mockups pod PLD w ten sposób:
> http://www.flashinthepan.ca/computer-tips/linux-computer-tips/adobe-air-on-gentoo-linux
Odpalam na koncie root :
# ./AdobeAIRInstaller.bin

(process:5378): Gtk-WARNING **: Locale not supported by C library.
        Using the fallback 'C' locale.
Po chwili jestem cęstowany komunikatem :
"Nie można zainstalować środowiska Adobe AIR. Przed instalacją środowiska Adobe AIR należy zainstalować program
Gnome-keyring lub Kwallet."
Normalnie paranoja bo mam zainstalowane :
poldek:/all-avail> ls -I gnome-keyring kde4-kdeutils-kwalletmanager
gnome-keyring-2.28.0-3.x86_64
kde4-kdeutils-kwalletmanager-4.3.4-1.x86_64
Co robię nie tak ?
ta binarka nie przyjmuje żadnych argumentów :
# ./AdobeAIRInstaller.bin --help
[...]
too many arguments
# file AdobeAIRInstaller.bin
AdobeAIRInstaller.bin: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1 (SYSV), dynamically linked (uses shared libs),
for GNU/Linux 2.2.5, stripped
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski