Co się dzieje z clamavem?

Lukasz qra w sidzina.homelinux.net
Sob, 19 Gru 2009, 23:28:59 CET

Michał Łukaszek wrote:

> Hm, wygląda na to że pomogło - dzięki. Pytanie tylko, na ile.

Sam jestem ciekaw, daj znać jakby się znowu zwalił.

> Zastanawia mnie też zmiana nazwy pliku daily.cvd na cld i zmiana jego
> rozmiaru - czyżby o to chodziło?
> Jeśli tak, dlaczego freshclam odpalony wczoraj nie zrobił tego samego
> co dzisiaj (tak, wczoraj nie opróżniłem /var/lib/clamav)?

> A kogo ma powiadomić, skoro clamd w tym czasie leży?

Tak ale wtedy powinno wywalić coś w stylu
Database updated (678759 signatures) from database.clamav.net (IP:
195.30.97.3)
WARNING: Clamd was NOT notified: Can't connect to clamd through
/var/lib/clamav/clamd.socket
connect(): No such file or directory

Takie podejrzenie mam, że to przez to zepsuł bazy ale pewnie się mylę.

Łukasz