KDE4 i skróty klawiszowe

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 23 Gru 2009, 08:35:10 CET

Przestały mi działać skróty klawiszowe dotyczące kwin. Tak nagle. Nie mam
bladego pojęcia, co się stało. Wczoraj wszystko było OK, uśpiłem komputer,
dzieiaj go budzę - a tu Q-pa. Nie działa np. przełączanie pulpitów, nie
działa Alt-tab, ogólnie - skróty kwin.

Gdzie się to wszystko przełącza? Nie mówię o definicji nowych skrótów czy
zmianie starych, bo to umiem wyklikać. Chodzi mi o to, co mogło się stać, że
akurat te nie działają :-/