Postfix + mysql + postfixadmin

Paweł Muszynski pmuch w zamek.szczecin.pl
Śro, 23 Gru 2009, 20:37:38 CET

W dniu 2009-12-23 20:17, crazy w noshit.pl pisze:

> Czesc,
> trenowal ktos posadzenie konfiguracji w mysqlu ?

Tak

> Jak bardzo sie da pojsc w ta strone ?
> Czy jest mozliwe wrecz wsadzenie obslugi kolejek/kwarantanny/zwrotek do
> bazy ?

Żeby maile w bazie trzymać? Nie próbowałem.

> Chcialbym uzyc postfixadmina do zarzadzania caloscia, moze moglby ktos
> doradzic, zebym nie wpadl w jakies pulapki...

W sumie tutoriali w sieci jest sporo.
Do tego dołóż sobie roundcube 0.3 jako webmaila, z www.prolin.pl
ściągnij sobie moje pluginy do zmiany hasła, obsługi autoreply i aliasów
i będziesz miał zadowolonych użytkowników.

--
Paweł Muszyński