Zwiechy logowania

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Nie, 1 Lut 2009, 10:07:06 CET

Po poprzednim upgrade TH (ze 2 tygodnie temu - z kernelem 2.6.27.12)
zaczęły się u mnie problemy z zawieszającym się logowaniem do systemu.
Wygląda to tak, że za pomocą SSH lub bezpośrednio z klawiatury mogę
wpisać login ale już po wpisaniu hasła nic się nie dzieje - nie
uruchamia się powłoka... Pozostałe usługi praktycznie działają - czasami
wywala się także np. samba. Po takiej zwieszce muszę komputer resetować
i 2-3 dni jest spokój po czym znowu zwiecha... W logach nie ma nic - po
prostu przestają się pojawiać nowe wpisy.

--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team