java 64bit

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 2 Lut 2009, 22:59:54 CET

Dnia poniedziałek 02 luty 2009, Marcin Krol napisał:

> Jest na DEVEL tylko nie dziala :) Przegladarki wtyczke widza, ale proba
> uruchomienia czegos konczy sie komunikatem, ze nie ma wtyczki javy :)

Ja testowałem na operze (9 jak i 10), konquerorze (kde3), iceweasel i
epiphany. Objaw jak powyżej, niestety.

Testował to może jeszcze ktoś na systemach x86_64 (z pozytywnym skutkiem) ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl