nowy kernel

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 5 Lut 2009, 17:06:47 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Sylwester Gruszka i powiedziała :
> Witam, mam problem z nowym kernelem (aktualnym w poldku, th) - nie
> wstaje mi system po jego instalacji: ... SCSI subsystem initialised
> Driver 'sd' needs updating - please use bus_type methods No dock
> devices found. mount: mounting /dev/sda9 on /newroot failed: no such
> device or address switch_root: bad newroot /newroot Kernel panic -
> not syncing: Attempted to kill Init!
Moja szklana kula pyta :
- udev czy dev ? (zdarzają się zmiany major i minor w plikach urządzeń)
- # grep UDEV /etc/sysconfig/geninitrd
- Jaka konfiguracja ? (przy multilib pomyłkowo może być kernel*.i686)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski