problem z X na świeżym systemie

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pią, 6 Lut 2009, 18:42:53 CET

Na początku X się uruchamiał ale nie działała myszka ani klawiatura -
musiałem resetować kompa.
Nie miało znaczenia czy miałem zainstalowany czy odinstalowany sterownik
evdev i czy załadowany/niezaładowany moduł evdev.
Zajrzałem do loga X i coś się pluł o hal i o acpi. Zainstalowałem obie
te rzeczy i teraz w ogóle się nie uruchamia:
...cośtam....
(EE) Failed to load module "dri" (module does not exist, 0)

Backtrace:
0: X(xorg_backtrace+0x3b) [0x8120707]
1: X(xf86SigHandler+0x4d) [0x80b7970]
2: [0xb8070400]
3: X(main+0x276) [0x806b3e9]
4: /lib/libc.so.6(__libc_start_main+0xee) [0xb7cb06ee]

Fatal server error:
Caught signal 11.  Server aborting

Abort

Cały czas w lou krzyczy o to dri ale ja w xorg.conf nie mam nigdzie żeby
go ładował, dodatkowo w sekcji k.graficznej mam UseDRI = "false" czy jak
to tam leciało.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka